استودیو اینفورم بادی

تنها با ۲۰ دقیقه تمرین در هر جلسه ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری بسوزانید

به روز ترین متد ورزش و تناسب اندام

فرم دهی اندام بدون ایجاد فشار خارجی بر مفاصل

کاهش سایز و وزن بدن بدون استفاده از داروهای شیمیایی

عضله سازی و چربی سوزی همزمان

۱۰ درصد تخفیف برای دوستانی که تا آخر دی ماه ثبت نام کنند

دارای جای پارک

يک جلسه تمرين رايگان

امكان همراهی كودک با مادر

ساعت کاری:

بانوان ٩ الی ٧ شب

آقايان ٧ شب الی ٩ شب

متد EMS

ایکس بادی ورزشی است که در آن از متد EMS  مخفف کلمه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلاتاستفاده می شود. در این روش با فرستادن پالس های الکتریکی مستقیم به عضلات سرعت عضله سازی تا 5 برابر و سرعت چربی سوزی تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. در هر تمرین 20 دقیقه ای با این تکنولوژی حداقل 700 کالری انرژی مصرف می شود.

در واقع کار EMS به وسیله فرکانس های پایین در حدود 150 ضربه در ثانیه و نیروی خفیف جریان برق کمتر از 100 مگاآمپر که برای انسان و قلب بی خطر هستند، انجام می گیرد و به طور همزمان تمرین موثری بر ساختار عضلانی بدن انجام می گیرد. هر ضربه با یک تکان ناگهانی همراه است.

بعد از تعداد معینی ضربه متوالی که در مدت کوتاه و با شدت مشخصی انجام می گیرد، تمامی عضله ها دچار انقباض می شوند، دقیقا به مانند تمرینات سنتی ورزشی. اغلب در پایان کار، تحت فرمان مغز، عضلات حرکات خود را با ضربه های الکتریکی هماهنگ می کنند.

حین تمرینات EMS این فرمان ها از الکترود ها به بیرون صادر می شوند. برای عضلات شما فرقی نمی کند که این فرمان از کجا آمده باشد، در هرصورت واکنش آنها یکی ست: منقبض شدن. در حین تمرینات مدرن EMS به سادگی منتظر نمی مانیم تا اتفاقی بیفتد، بلکه به صورت ایستا یا پویا ورزش می کنیم; یعنی عضلات با آگاهی منقبض شده و حرکات هدف دار انجام می گیرند. برخلاف تمرینات سنتی، این تفاوت به هیچ وجه منجر به بالا رفتن وزن نمی شود، بلکه منجر به ساخت حجم عضلانی می شود.

می توانم با متد EMS وزنم را کاهش دهم؟

صد درصد! البته باید کمی صبور باشید، چرا که به دلیل ساخت همزمان بافت عضلانی عاری از چربی، وزن شما به مقدار زیادی کم نخواهد شد. بافت عضلانی از چربی سنگین وزن تر است و در اکثر موارد، این وزن آرام تر از درصد چربی بدن کاهش می یابد. علاوه بر این درصد بافت عضلانی رو به افزایش، روند سوزاندن چربی را سرعت می بخشد، چرا که عضلات انرژی زیادی مصرف میکنند.

به این صورت متابولیسم پایه ی بدن شما افزایش می یابد وحتی در فواصل استراحت بین آیتم های ورزشی هم وزن کم می کنید. اما این اصلا مهم نیست که بر روی ترازو چه اتفاقی می افتد، مهم این است که بدن شما چگونه تغییر می کند. و در اینجاست که آمارو نتایج به وضوح متد EMS را تایید می کنند! 85 درصد شرکت کنندگان در یک مطالعه ی بزرگ در دانشگاه بایروت آلمان اثرات مثبت تغییر فرم بدنشان را تایید می کنند. و جالب ترین نکته در این بررسی ها اینجاست: بیشترین تغییرات ثبت شده برای خانم ها در قسمت های دور کمر، باسن و ران ها بوده است، قسمت هایی که عموما برای خانم ها مشکل ایجاد می کنند! بر عکس، مردان بیشترین کاهش وزن را در شکم خود احساس کرده اند و در بازوان، سینه و ران هایشان مشاهده ی افزایش حجم بوده اند.

با جایگزین کردن یک رژیم غذایی مناسب، تمرینات متد EMS به صورت بهینه عمل خواهند کرد. ما در این زمینه نیز با کمال میل به شما مشاوره می دهیم.

ارتباط با ما

0%
0%

0% تخفیف ویژه

 

مسئولیت محتوای درج شده در این صفحه بر عهده آگهی دهنده است و سامانه 24D هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.