اینستاگرام

مجموعه ورزشی دنا پیروز تهران (دنا اسپرت)

دنا پیروز مجهزترین باشگاه تخصصی بانوان در غرب تهران، مجهز به دستگاه های پیشرفته روز دنیا با استانداردهای درجه یک

برگزاری کلاس های ایروبیک مبتدی تا پیشرفته زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون خانم مریم دادستان

جزء اولین مراکز برگزاری کلاس های مربی گری توسط فدراسیون ورزش های همگانی، آمادگی جسمانی، ایروبیک در غرب تهران

 

بدنسازی با دستگاه های مدرن ۲۰۱۷

ساعت کاری: همه روزه ۸ الی ۲۲ و جمعه ها ۱۰ الی ۱۴

خدمات مجموعه ورزشی دنا پیروز تهران

با چربی سوزی بالا در مدت زمان کوتاه (در هر جلسه ۷۰۰ کالری)
 
پیلاتس، یوگا، ایروبیک
 TRX، اسلاید
 موضعی
 اصلاح فرم بدن با حرکات اصلاحی
 تقویت عضلات پهلو و شکم CXWORKS
 باراسل
 بدنسازی پیشرفته عمومی و خصوصی، کاهش وزن، فیتنس، حجم
 فیوژن فیتنس (بادی فلو، حرکات شکم، پهلو، بادی بالانس، Kickboxing)
 CX
 بادی پامپ، رزمی
رشته نوین کراس فیت با ابزارهای به روز و حرفه ای

کلاس ها

کلاس های ایروبیک ویژه مربیان

آموزش حرکات اصلاحی و کلاس های پیلاتس با مربی رسمی از انجمن پیلاتس ایران در محیطی دوستانه و آرام با مدیریت خانم محمدی و خانم رحیمی آماده ارائه خدمات به بانوان عزیز می باشد.

 

بدنسازی

کمتر ورزشی مانند بدنسازی و تمرین با وزنه قابلیت ایجاد تغییر مثبت در فرم ظاهری بدن، تناسب اندام و بهبود وضعیت جسمانی را داراست. به هر حال ناخودآگاه وقتی صحبت از تمرین با وزنه می شود، اندام قهرمان پرورش اندام در ذهن نقش می بندد و دائما این سوال برای بانوان مطرح است که این ورزش برای ما مناسب است یا نه؟

باشگاه دنا با ارائه مدارک علمی معتبر پاسخ قانع کننده ای به این سوال ارائه داده است تا علاقه مندان در باشگاه بدون نگرانی از بزرگ و حجیم شدن عضلات از روش های صحیح تمرینات با وزنه و دستگاه و حرکات بدن سازی برای حفظ تناسب اندام، رسیدن به سایز و وزن مناسب و شادابی و سلامتی جسمانی استفاده کنند.

 

ایروبیک

حرکاتی که طبق قوانین خاص بهم چسبیده و بر پایه فاکتورهای آمادگی جسمانی، ریتم، ضرب آهنگ و موزیک خاص انجام می شود.

 

پیلاتس

تمرکز، انعطاف، قدرت، تعادل در تمام اندام های بدن دارد. اثرات این ورزش کاهش دردهای مهره ای کمر و دردهای مفصلی می باشد.

 

سی ایکس (CX WORKS)

انتخابی عالی برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو و شکل دهی به عضلات مرکزی بدن

 

یوگا

عبارتست از کنترل امواج ذهنی، همه افراد با هر سنتی که باشند یا در هر درجه ای از آمادگی جسمانی و انعطاف می توانند یوگا را تمرین کنند.

 

فیوژن فیتنس

ورزشی نوین برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و از بین برنده سلولیت فیوژن کرانچ (چربی سوزی)، فلو (تمرین خاص قدرتی با وزن بدن)، بوت کمپ (ترکیبی – پرفشار)، کاردیو (هوازی و شاد)، بالانس (تعادلی – قدرتی)، کیک بوکسینگ فانکشنال

 

اسپینینگ

رکاب زدن بر روی دوچرخه های سالنی با قابلیت تنظیم دنده به صورت سبک (چربی سوزی)، سنگین (قدرتی – استقامتی)، حرکات همزمان بالاتنه و پایین تنه باعث خوش فرم شدن عضلات پا می شود.

 

تی آر ایکس (TRX)

بندهایی که ممکن است در هر گوشه از باشگاه گاهی با رنگ زرد توجه شما را جلب کند، همان تی آر ایکس است؛ ورزشی قدرتی که تمام عضلات بدن را درگیر می کند و باعث کاهش سایز در کوتاه مدت می شود.

 

موضعی (اسلاید)

با استفاده از ابزار در سیستم هوازی انجام می شود. موضوع به موضع بر روی توده های عضلانی تاثیر گذاشته و موجب ارتقا و استقامت عضله می شود.

 

باراسول

افزایش قدرت کشیدگی عضلات بخصوص برای افرادی که در حال رشد هستند. اصلاح ناهنجاری های بدن از قبیل افتادگی شانه ها، گودی کمر، انهنای ستون فقرات و ...

 

حرکات نمایشی

رشته ای لذت بخش و شادی آفرین است و مهم ترین ویژگی آن تمرکز و نظم است. تمرینات آن باعث تقویت و افزیایش قدرت ماهیچه ها می شود.

 

بادی پامپ

این سبک تمرین با استفاده از وزنه، هانتر و حرکات قدرتی با تکرارهای زیاد انجام می شود. با به چالش کشیدن تمام عضلات موجب سوزاندن کالری بیشتر و افزایش توده عضلانی می شود.

 

رزمی (کونگ فو – دفاع شخصی)

مبارزات آزاد و نیمه آزاد درگیری نزدیک و دور

TRX

● فعال سازي عضلات مركزي بدن

● ثبات مركزي

● حركات ستون مهره ها

● فعال سازي عضلات تنه

● بكارگيري عضلات سينه، پشت، سريني، همسترينگ و ....

● قدرت، استقامت، توان

● چربي سوزي همراه با فرم دهي

 

روزهاي: يكشنبه - سه شنبه

ساعت: ٢٠:٣٠-٢١:٣٠

 

  روزهاي: شنبه - چهار شنبه

ساعت ١٢-١٣

فوايد ورزش TRX

● چربي‌سوزي تا 1600 كالري در زمان 50 تا 70 دقيقه

● هماهنگ‌سازي عصب و عضله كه باعث بالا بردن تعادل ذهني و فيزيكي مي‌شود

● مفيد براي افراد مسن

● طراحی سبک و کم حجم

● نصب آسان و راحت در هر مکان و زمان

● هر گونه تمرینات و حرکات لازم برای آمادگی جسمانی بدون نیاز به سایر وسایل

● همزمانی تمرینات و حرکات بطوری که در هر حرکت کل بدن درگیر می باشد

● بهبود، تعادل، انعطاف پذیری، چابکی، مقاومت و استقامت بدن با یک وسیله در یک زمان

● به حرکت درآوردن عضلات اصلی و عضله های جانبی و کوچک

● استفاده از وزن بدن در تمرینات و کاهش خطرات گرفتگی عضلات و مفاصل

● امکان استفاده برای هر گروه سنی، جنسی، سلامتی بدن و هر میزان آمادگی جسمانی افراد عادی، ورزشکاران حرفه ای و حتی معلولین جسمی و اصلاح یکسری از عضلاتی که فقر حرکتی دارند.

 

روزهای زوج 

ساعت: ۱۷-۱۷:۴۵

 

روزهای فرد

ساعت: ۱۸-۱۹

بادی پامپ

انجام بیش از هزار تکرار حرکت با وزنه در گروه های عضلانی اصلی در هر جلسه از تمرین همراه با ریتم موسیقی

● نوع تمرین: قدرتی-استقامتی

● شدت تمرین: متوسط به بالا

● مدت زمان تمرین در هر جلسه: حدود شصت دقیقه

● مدت زمان هر دوره: بین ده تا دوازده هفته

● هدف تمرین: افزایش توده عضلانی، کاهش درصد چربی بدن، بهبود دردهای مفصلی، افزایش و بهبود قدرت عمومی عضلات، افزایش و بهبود تراکم استخوانهای بدن، افزایش حس موفقیت و اعتماد به نفس

● میزان کالری سوزی در هر جلسه: حدود 560کالری

● نوع کالری سوزی: از آنجایی که تمرینات با وزنه انجام می شود، کالری سوزی تماما صرف از بین بردن چربی های اضافه بدن می شود

● وسایل مورد نیاز: میله هالتر مخصوص، وزنه های صفحه ای و تخته استپ

● مخاطبین رشته: از مبتدی تا ورزشکار حرفه ای

● محدودیت سنی: از چهارده سال به بالا

 

روزهاي زوج

ساعت: ٩-٩:٤٥

 

رزوهاي يكشنبه - سه شنبه

ساعت: ١٨-١٩

فیلم

تماس با ما

0%
0%

0% تخفیف ویژه

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس

 

مسئولیت محتوای درج شده در این صفحه بر عهده آگهی دهنده است و سامانه 24D هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.